Veelgestelde vragen

Klik op onderstaande vraag of scroll omlaag voor het antwoord.

Nieuwe Jan Linders website:

Wat is er voor mij veranderd?
Hoe upload ik een kassabon?
Hoe kan ik geld terugvragen zonder een foto in te sturen?

Over de actie:

Bij welke winkels is deze actie geldig?
Hoe vaak mag ik meedoen aan de actie?

Over het registratieproces:

Hoe weet ik dat mijn aanvraag goed is ontvangen?
Mijn aanvraag is afgekeurd. Wat kan ik nu doen?
Kan ik mijn aanvraag ook per e-mail indienen?
Heb je vragen over het indienen van de aanvraag? Of gaat er helaas iets mis?
Ik heb meerdere actieproducten op 1 kassabon staan, kan ik die allemaal in één keer indienen?
Ik ben de kassabon kwijt, kan ik alsnog meedoen met de actie?

Overige vragen:

Hoe lang moet ik de kassabon bewaren?
Hoe lang duurt het voordat het geld op mijn rekening staat?
Ik heb de bevestigingsmail (nog) niet ontvangen.
Ik woon niet in Nederland, kan ik toch meedoen?
Het antwoord op mijn vraag staat niet op de website. Hoe kan ik jullie bereiken?
Ik heb te weinig uitbetaald gekregen.
Ik heb mijn geld niet teruggekregen.


Wat is er voor mij veranderd?

Voortaan hoef je niet meer zelf alle kassaboninformatie (zoals bonnummer, kassa, datum e.d.) in te vullen, maar upload je alleen een foto van de kassabon. Zo kun je geen fouten meer maken bij het invullen en kunnen wij de aanvraag ook sneller verwerken.


Hoe upload ik een kassabon?

Het uploaden van de kassabon kan op 2 manieren: via een mobiel apparaat (zoals een smartphone of tablet) óf via een computer (zoals een pc of laptop). De makkelijkste manier is om met een mobiele telefoon of tablet een foto van je kassabon te maken en hiermee ook direct een cashback-aanvraag te doen. Wanneer je een aanvraag wilt doen via een computer, zul je eerst een foto van de kassabon moeten maken met een camera of de kassabon moeten inscannen.

Via de mobiele telefoon of tablet:

Wanneer je mee wilt doen aan Gratis bij Jan Linders via je mobiele telefoon/tablet doorloop je de onderstaande stappen.

  1. Ga via de internetbrowser van je mobiele telefoon/tablet naar de website.
  2. Klik vervolgens op het product dat je hebt gekocht.
  3. Klik daarna op "Stuur je bon in".
  4. Vul nu je gegevens in.
  5. Als laatste stap voeg je een foto van je kassabon toe. Volg hiervoor de volgende stappen:
    • Klik op "Voeg foto van bon toe".
    • Je mobiele telefoon/tablet opent nu de camerafunctie van je apparaat.
    • Maak vervolgens een foto van de volledige kassabon. Let hierbij op dat de volgende gegevens duidelijk zichtbaar zijn: naam van de winkel, actieproduct + aankoopprijs en aankoopdatum + -tijd.
  6. Is de foto gelukt? Klik dan op “Versturen”.
  7. Je aanvraag is nu succesvol ingediend!


Via de computer:

Wanneer je mee wilt doen aan Gratis bij Jan Linders via je computer/laptop doorloop je de onderstaande stappen.

  1. Ga via de internetbrowser van je computer naar de website.
  2. Klik op het product dat je hebt gekocht.
  3. Klik daarna op "Stuur je bon in”.
  4. Vul nu je gegevens in.
  5. Als laatste stap voeg je een foto van je kassabon toe. Volg hiervoor de volgende stappen:
    • Klik op "Voeg foto van bon toe”.
    • Zoek de opgeslagen foto/scan van de kassabon op in je computer en dubbel klik hier op. Je kunt een foto van je kassabon maken met je mobiele telefoon of digitale fototoestel en deze doorsturen naar je computer. Het is ook mogelijk om de kassabon te scannen met een scanner.
    • Maak vervolgens een foto van de volledige kassabon. Let hierbij op dat de volgende gegevens duidelijk zichtbaar zijn: naam van de winkel, actieproduct + aankoopprijs en aankoopdatum + -tijd.
  6. Is de foto gelukt? Klik dan op “Versturen”.
  7. Je aanvraag is nu succesvol ingediend!


Hoe kan ik geld terugvragen zonder een foto in te sturen?

Gratis bij Jan Linders heeft een nieuwe manier om geld terug te vragen. Die is eenvoudiger, omdat je bijvoorbeeld niet steeds je gegevens en de kassaboninformatie opnieuw hoeft in te vullen. We begrijpen dat het de eerste keer even wennen is. Daarom is er voor een korte periode de oude manier ook nog beschikbaar als het echt niet lukt. Binnenkort vervalt deze optie, het is dus belangrijk dat je bekend raakt met deze nieuwe manier. Onze klantenservice staat voor je klaar om dit stap voor stap toe te lichten. Heb je vragen stuur dan een mail naar klantenservice@scoupy.com of bel naar 020-460 90 98.

Klik hier informatie over versturen via de oude methode

Bij welke winkels is deze actie geldig?

Deze actie is exclusief bij Jan Linders geldig. Het aankoopbedrag wordt alleen retour gegeven als het actieproduct bij een Jan Linders-supermarkt is aangeschaft gedurende de actieperiode. Dit moet aantoonbaar zijn d.m.v. de kassabon. Om de dichtstbijzijnde Jan Linders-supermarkt te vinden en de openingstijden, kun je gebruik maken van de volgende website.


Hoe vaak mag ik meedoen aan deze actie?

Je moet aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • Iedere persoon heeft zelf de producten gekocht en heeft een eigen kassabon.
  • Iedere persoon heeft een eigen e-mail adres.
  • Iedere persoon heeft een eigen bankrekeningnummer.


Hoe weet ik dat mijn aanvraag goed is ontvangen?

Nadat je alle gegevens hebt ingevoerd en bij stap 3 op 'versturen' hebt geklikt, wordt er een bevestigingsmail naar het door je opgegeven e-mailadres verzonden. De bevestigingsmail wordt na één uur verstuurd. We doen dit omdat mensen vaak binnen korte tijd meerdere cashback-aanvragen indienen. Daarom vatten we al die aanvragen samen in één bericht dat na een uur verstuurd wordt.


Mijn aanvraag is afgekeurd. Wat kan ik nu doen?

Als Je cashback-aanvraag is afgekeurd, dan krijg je daar een e-mail over. In die e-mail wordt uitgelegd waarom je cashback-aanvraag is afgekeurd.

Let op! Zodra je een e-mail met de afwijzing van ons gekregen hebt, wordt in de meeste gevallen (afhankelijk van de afwijzingsreden) de actie vrijgegeven, zodat je de cashback-aanvraag nogmaals in kunt dienen.

Zorg ervoor dat je de cashback-aanvraag nu wel correct indient.

Let op! Je kunt de kassabon niet per e-mail of post aan ons opsturen. Cashback-verzoeken per e-mail of per post worden niet door ons in behandeling genomen.

Hieronder vind je een overzicht van de meest voorkomende afkeurredenen

  • cashback-aanvraag afgewezen: Niet alle informatie zichtbaar
  • De cashback-aanvraag is afgewezen omdat niet alle informatie die we nodig hebben om de aanvraag te verwerken zichtbaar is.

    Let erop dat de volgende gegevens altijd zichtbaar zijn op de foto:

    • Naam van de winkel
    • Actieproduct + prijs
    • Aankoopdatum + tijd
    • Eventuele korting

    Tip! Als je een erg lange bon hebt, mag je deze zodanig vouwen dat alleen relevante informatie zichtbaar blijft.

  • cashback-aanvraag afgewezen: Aankoopdatum valt buiten de actieperiode
  • De cashback-aanvraag is afgewezen omdat de aankoopdatum van het product buiten de actieperiode valt. Om gebruik te kunnen maken van deze cashback-actie, dien je het product binnen de actieperiode gekocht hebben.

    Deze periode staat aangegeven in de coupon die bij dit product hoort. Op de kassabon kunnen we zien op welke datum je het product gekocht hebt.

  • cashback-aanvraag afgewezen: De kassabon is al gebruikt
  • De cashback-aanvraag is afgewezen, omdat de kassabon al eerder gebruikt is in combinatie met dit specifieke product. We vermoeden dat de ingediende kassabon al een keer is gebruikt voor een eerdere cashback-aanvraag van dit product.

    We zijn hier erg alert op, omdat iedereen per product maar 1 keer zijn of haar geld terug mag vragen.

    Tip: Controleer voor je de cashback-aanvraag indient of een kennis of familielid niet per ongeluk dezelfde kassabon gebruikt heeft.

    Let op! Koop je voor meerdere mensen tegelijkertijd actieproducten? Reken dan per persoon af. Iedere deelnemer heeft namelijk een eigen, unieke kassabon nodig om mee te mogen doen.

  • cashback-aanvraag afgewezen: Foto onscherp
  • De cashback-aanvraag is afgewezen omdat de foto van de kassabon die we ontvangen hebben onscherp is. De informatie die we nodig hebben om de cashback-aanvraag te verwerken is niet goed leesbaar.

    Tip: Denk bij het maken van de foto aan de juiste belichting en een stabiele hand. Controleer als je de foto gemaakt hebt of deze goed leesbaar is.

  • cashback-aanvraag afgewezen: Actieproduct staat niet op de kassabon
  • De cashback-aanvraag is afgewezen omdat het actieproduct niet op de kassabon staat.

    Mogelijk heb je de verkeerde kassabon ingediend of heb je een variant gekocht die niet meedoet aan de actie. Lees de voorwaarden nog eens door die in de coupon staan.

  • cashback-aanvraag afgewezen: Het product is niet in een deelnemende winkel gekocht
  • De cashback-aanvraag is afgewezen omdat het product niet in een deelnemende winkel gekocht is.

    Om in aanmerking te komen voor cashback, mag het product alleen gekocht zijn in een filiaal van Jan Linders. Deze voorwaarde staat vermeld in de cashback-coupon die bij dit product hoort.


    Kan ik mijn aanvraag ook per e-mail indienen?

    Het is helaas niet mogelijk om je aanvraag per e-mail in te dienen. De klantenservice zal je altijd verzoeken de aanvraag via de reguliere weg in te dienen.


    Heb je vragen over het indienen van de aanvraag? Of gaat er helaas iets mis?

    Dan kun je contact opnemen met de klantenservice van SCOUPY via klantenservice@scoupy.com Let op dat je daarbij de volgende gegevens in de e-mail vermeld:

    • Duidelijke omschrijving van je vraag, feedback of probleem, het liefst met een printscreen van de foutmelding die je krijgt.
    • Welk soort systeem je gebruikt, bijvoorbeeld een Windows computer of een Android telefoon.
    • Het e-mailadres waarmee je je cashback-aanvraag hebt ingediend.

    We willen je daarnaast adviseren om in het geval van een foutmelding altijd eerst te controleren of je alle velden in het formulier met persoonlijke gegevens (juist) hebt ingevuld. Wanneer er één of meerdere velden rood gekleurd zijn, betekent dit dat de informatie onjuist of niet volledig is. Controleer de gegevens en pas deze waar nodig aan, vervolgens kun je het formulier opnieuw proberen te verzenden.


    Ik heb meerdere actieproducten op 1 kassabon staan, kan ik die allemaal in één keer indienen?

    Het is mogelijk om alle actieproducten die op dezelfde kassabon staan in één keer in te dienen. Je maakt namelijk eenmalig een foto van je kassabon en daarna kun je alle actieproducten die op deze bon staan tegelijk indienen door de producten handmatig te selecteren.

    De actieproducten mogen op één kassabon staan en er mogen uiteraard ook producten op staan die niet meedoen met de Gratis bij Jan Linders actie.


    Ik ben de kassabon kwijt, kan ik alsnog meedoen met de actie?

    Zonder kassabon kun je niet deelnemen aan de actie. Om je geld terug te krijgen heb je de kassabon van je aankoop nodig. We kunnen anders niet controleren of het actieproduct echt gekocht is en wanneer dit dan was.


    Hoe lang moet ik mijn kassabon bewaren?

    De kassabon kan als bewijs worden opgevraagd, daarom adviseren wij tot 4 weken na afloop van de actie de kassabon te bewaren.


    Hoe lang duurt het voordat het geld op mijn rekening staat?

    Als de gegevens goed zijn ingevuld streven wij ernaar om binnen 7 dagen het geld over te maken naar je rekening. Echter, de betalingstermijn is een streeftermijn.


    Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen.

    Nadat je een cashback-aanvraag hebt ingediend, duurt het even voordat je een bevestiging hiervan krijgt. De bevestigingsmail wordt na één uur verstuurd. We doen dit omdat mensen vaak binnen korte tijd meerdere cashback-aanvragen indienen. Daarom vatten we al die aanvragen samen in één bericht dat na een uur verstuurd wordt.

    Ook kan het voorkomen dat de e-mail van SCOUPY als spam of als junkmail aangeduid wordt. Check daarom eerst je mailbox met ongewenste mail. Misschien staat het bericht daar.

    Mocht je toch twijfelen, stuur ons dan een bericht klantenservice@scoupy.com. Dan zullen wij controleren of al je cashback-aanvragen zijn binnengekomen.


    Ik woon niet in Nederland, kan ik toch meedoen?

    Je kunt meedoen vanuit België en Nederland. Selecteer bij het invullen van je gegevens "België" om met Belgische gegevens deel te nemen. Vanuit andere landen is het helaas nog niet mogelijk om deel te nemen.


    Het antwoord op mijn vraag staat niet op de website. Hoe kan ik je bereiken?

    Staat het antwoord niet in de veelgestelde vragen of actievoorwaarden, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@scoupy.com onder vermelding van de actie, je naam en e-mailadres. Wij doen onze uiterste best je zo spoedig mogelijk te antwoorden.


    Ik heb te weinig uitbetaald gekregen.

    Mocht het zijn dat je onvoldoende geld hebt teruggekregen, dan kun je contact opnemen met de klantenservice via klantenservice@scoupy.com. Zij kijken je aanvraag dan voor je na.


    Ik heb mijn geld niet teruggekregen.

    Als je aanvraag correct bij ons is binnengekomen en verwerkt, ontvang je binnen 7 dagen je geld terug.

    Zijn deze 7 dagen verstreken?

    Controleer eerst of je een e-mail van ons ontvangen hebt. Als je aanvraag is goedgekeurd, krijg je altijd eerst een e-mail van ons waarin dit bevestigd wordt. Ook als je aanvraag is afgewezen laten we dit per e-mail aan je weten.

    Geen berichten? Dien je aanvraag dan opnieuw in of neem contact met ons op via klantenservice@scoupy.com.