Klik op onderstaande vraag of scroll omlaag voor het antwoord.
Wat is er voor mij veranderd?
Hoe upload ik een kassabon?
Hoe kan ik geld terugvragen, zonder een foto in te sturen?
Bij welke winkels is deze actie geldig?
Hoe vaak mag ik meedoen aan de actie?
Hoe weet ik dat mijn aanvraag goed is ontvangen?
Mijn aanvraag is afgekeurd. Wat kan ik nu doen?
Kan ik mijn aanvraag ook per e-mail indienen?
Heb je vragen over het indienen van de aanvraag? Of gaat er helaas iets mis?
Ik heb meerdere actieproducten op 1 kassabon staan, kan ik die allemaal in één keer indienen?
Ik ben de kassabon kwijt, kan ik alsnog meedoen met de actie?
Hoe lang moet ik de kassabon bewaren?
Hoe lang duurt het voordat het geld op mijn rekening staat?
Ik heb de bevestigingsmail (nog) niet ontvangen.
Het antwoord op mijn vraag staat niet op de website. Hoe kan ik jullie bereiken?
Ik heb te weinig uitbetaald gekregen.
Ik heb mijn geld niet teruggekregen.
Voortaan hoef je niet meer zelf alle kassaboninformatie (zoals bonnummer, kassa, datum e.d.) in te vullen, maar upload je alleen een foto van de kassabon. Zo kun je geen fouten meer maken bij het invullen en kunnen wij de aanvraag ook sneller verwerken.
Het uploaden van de kassabon kan op 2 manieren: via een mobiel apparaat (zoals een smartphone of tablet) óf via een computer (zoals een pc of laptop). De makkelijkste manier is om met een mobiele telefoon of tablet een foto van je kassabon te maken en hiermee ook direct een cashback-aanvraag te doen. Wanneer je een aanvraag wilt doen via een computer, zul je eerst een foto van de kassabon moeten maken met een camera of de kassabon moeten inscannen.
Wanneer je mee wilt doen aan Gratis bij DEEN via je mobiele telefoon/tablet doorloop je de onderstaande stappen.
Gratis bij DEEN heeft een nieuwe manier om geld terug te vragen. Die is eenvoudiger, omdat je bijvoorbeeld niet steeds je gegevens en de kassaboninformatie opnieuw hoeft in te vullen. We begrijpen dat het de eerste keer even wennen is. Daarom is er voor een korte periode de oude manier ook nog beschikbaar als het echt niet lukt. Binnenkort vervalt deze optie, het is dus belangrijk dat je bekend raakt met deze nieuwe manier. Onze klantenservice staat voor je klaar om dit stap voor stap toe te lichten. Heb je vragen stuur dan een mail naar klantenservice@scoupy.com of bel naar 020-460 90 98.
Klik hier voor de link naar de oude 'Gratis Bij' paginaWanneer je mee wilt doen aan Gratis bij DEEN via je computer/laptop doorloop je de onderstaande stappen.
Deze actie is exclusief bij DEEN geldig. Het aankoopbedrag wordt alleen retour gegeven als het actieproduct bij een DEEN-supermarkt is aangeschaft gedurende de actieperiode. Dit moet aantoonbaar zijn d.m.v. de kassabon. Om de dichtstbijzijnde DEEN-supermarkt te vinden en de openingstijden, kun je gebruik maken van de volgende website.
Je moet aan de volgende voorwaarden voldoen:
Nadat je alle gegevens hebt ingevoerd en bij stap 3 op 'versturen' hebt geklikt, wordt er een bevestigingsmail naar het door je opgegeven e-mailadres verzonden. De bevestigingsmail wordt na één uur verstuurd. We doen dit omdat mensen vaak binnen korte tijd meerdere cashback-aanvragen indienen. Daarom vatten we al die aanvragen samen in één bericht dat na een uur verstuurd wordt.
Als Je cashback-aanvraag is afgekeurd, dan krijg je daar een e-mail over. In die e-mail wordt uitgelegd waarom je cashback-aanvraag is afgekeurd.
Let op! Zodra je een e-mail met de afwijzing van ons gekregen hebt, wordt in de meeste gevallen (afhankelijk van de afwijzingsreden) de actie vrijgegeven, zodat je de cashback-aanvraag nogmaals in kunt dienen.
Let op! Je kunt de kassabon niet per e-mail of post aan ons opsturen. Cashback-verzoeken per e-mail of per post worden niet door ons in behandeling genomen.
Let erop dat de volgende gegevens altijd zichtbaar zijn op de foto:
Tip! Als je een erg lange bon hebt, mag je deze zodanig vouwen dat alleen relevante informatie zichtbaar blijft.
Deze periode staat aangegeven in de coupon die bij dit product hoort. Op de kassabon kunnen we zien op welke datum je het product gekocht hebt.
We zijn hier erg alert op, omdat iedereen per product maar 1 keer zijn of haar geld terug mag vragen.
Tip: Controleer voor je de cashback-aanvraag indient of een kennis of familielid niet per ongeluk dezelfde kassabon gebruikt heeft.
Let op! Koop je voor meerdere mensen tegelijkertijd actieproducten? Reken dan per persoon af. Iedere deelnemer heeft namelijk een eigen, unieke kassabon nodig om mee te mogen doen.
Tip: Denk bij het maken van de foto aan de juiste belichting en een stabiele hand. Controleer als je de foto gemaakt hebt of deze goed leesbaar is.
Mogelijk heb je de verkeerde kassabon ingediend of heb je een variant gekocht die niet meedoet aan de actie. Lees de voorwaarden nog eens door die in de coupon staan.
Om in aanmerking te komen voor cashback, mag het product alleen gekocht zijn in een filiaal van DEEN. Deze voorwaarde staat vermeld in de cashback-coupon die bij dit product hoort.
Het is helaas niet mogelijk om je aanvraag per e-mail in te dienen. De klantenservice zal je altijd verzoeken de aanvraag via de reguliere weg in te dienen.
Dan kun je contact opnemen met de klantenservice van SCOUPY via klantenservice@scoupy.com Let op dat je daarbij de volgende gegevens in de e-mail vermeld:
We willen je daarnaast adviseren om in het geval van een foutmelding altijd eerst te controleren of je alle velden in het formulier met persoonlijke gegevens (juist) hebt ingevuld. Wanneer er één of meerdere velden rood gekleurd zijn, betekent dit dat de informatie onjuist of niet volledig is. Controleer de gegevens en pas deze waar nodig aan, vervolgens kun je het formulier opnieuw proberen te verzenden.
Het is mogelijk om alle actieproducten die op dezelfde kassabon staan in één keer in te dienen. Je maakt namelijk eenmalig een foto van je kassabon en daarna kun je alle actieproducten die op deze bon staan tegelijk indienen door de producten handmatig te selecteren.
De actieproducten mogen op één kassabon staan en er mogen uiteraard ook producten op staan die niet meedoen met de Gratis bij DEEN actie.
Zonder kassabon kun je niet deelnemen aan de actie. Om je geld terug te krijgen heb je de kassabon van je aankoop nodig. We kunnen anders niet controleren of het actieproduct echt gekocht is en wanneer dit dan was.
De kassabon kan als bewijs worden opgevraagd, daarom adviseren wij tot 4 weken na afloop van de actie de kassabon te bewaren.
Als de gegevens goed zijn ingevuld streven wij ernaar om binnen 7 dagen het geld over te maken naar je rekening. Echter, de betalingstermijn is een streeftermijn.
Nadat je een cashback-aanvraag hebt ingediend, duurt het even voordat je een bevestiging hiervan krijgt. De bevestigingsmail wordt na één uur verstuurd. We doen dit omdat mensen vaak binnen korte tijd meerdere cashback-aanvragen indienen. Daarom vatten we al die aanvragen samen in één bericht dat na een uur verstuurd wordt.
Ook kan het voorkomen dat de e-mail van SCOUPY als spam of als junkmail aangeduid wordt. Check daarom eerst je mailbox met ongewenste mail. Misschien staat het bericht daar.
Mocht je toch twijfelen, stuur ons dan een bericht klantenservice@scoupy.com. Dan zullen wij controleren of al je cashback-aanvragen zijn binnengekomen.
Staat het antwoord niet in de veelgestelde vragen of actievoorwaarden, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@scoupy.com onder vermelding van de actie, je naam en e-mailadres. Wij doen onze uiterste best je zo spoedig mogelijk te antwoorden.
Mocht het zijn dat je onvoldoende geld hebt teruggekregen, dan kun je contact opnemen met de klantenservice via klantenservice@scoupy.com. Zij kijken je aanvraag dan voor je na.
Als je aanvraag correct bij ons is binnengekomen en verwerkt, ontvang je binnen 7 dagen je geld terug.
Zijn deze 7 dagen verstreken?
Controleer eerst of je een e-mail van ons ontvangen hebt. Als je aanvraag is goedgekeurd, krijg je altijd eerst een e-mail van ons waarin dit bevestigd wordt. Ook als je aanvraag is afgewezen laten we dit per e-mail aan je weten.
Geen berichten? Dien je aanvraag dan opnieuw in of neem contact met ons op via klantenservice@scoupy.com.